عوامل موثر بر قیمت کابینت اشپزخانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 26
:: بازدید سال : 743
:: بازدید کلی : 3200

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

عوامل موثر بر قیمت کابینت اشپزخانه
سه شنبه 16 خرداد 1402 ساعت 13:5 | بازدید : 157 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

قیمت کابینت آشپزخانه باتوجه‌به نوع متریال مصرفی می‌تواند متفاوت باشد. کابینت چوبی آشپزخانه ساخته شده از چوب طبیعی گران‌ترین نوع کابینت و کابینت ساخته شده از نئوپان ارزان‌ترین نوع کابینت در انواع کابینت چوبی آشپزخانه است. کابینت چوبی آشپزخانه یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین کابینت‌ها به شمار می‌آید. در رتبه بعدی پس از کابینت چوبی، کابینت پولیشی در دسته دوم؛ یعنی قیمت گران متوسط هستند.

قیمت کابینت با روکش چوب، یا قیمت کابینت رنگ‌شده در رتبه‌های بعدی بالاترین قیمت‌های کابینت آشپزخانه را دارند. این محصولات از نظر ظاهری فرق آن‌چنانی با کابینت‌های ساخته شده با چوب طبیعی ندارند؛ اما قیمت با صرفه تری دارند.

کابینت‌ ممبران، یا رنگ پلی‌اورتان دارای قیمت متوسطی هستند و از کابینت‌های گروه بالا ارزان‌تر هستند. کابینت روکش چوب زیباتر و طبیعی‌تر است؛ اما قیمت کابینت ممبران به علت استفاده از روکش پی‌وی‌سی به‌جای روکش چوب، قیمت مناسب‌تری دارد. قیمت پایین‌تر مربوط به کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس است و در نهایت کابینت نئوپان ارزان‌ترین محصول کابینت چوبی در بازار است.

بدون شک چنانچه شما کابینت آشپزخانه را از مراکز بدون واسطه خریداری نمایید، در تعیین قیمت کابینت ارزان آشپزخانه تأثیرگذار است. اصولاً واسطه‌های فروش کابینت آماده باعث افزایش قیمت انواع کابینت خواهند شد و هزینه بیشتری را نیز به شما تحمیل خواهند کرد. گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا تولیدکننده انواع کابینت آشپزخانه است و می‌تواند یاری‌کننده شما در تمامی مراحل خرید کابینت باشد.

قیمت کابینت مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک باتوجه‌به طرح، جنس، تعداد لایه‌های تشکیل‌دهنده، نوع ابزار بکار رفته، نوع صفحه کابینت، اینکه نیاز به دستگاه برش سی‌ان‌سی (CNC) بوده است یا خیر و... محاسبه می‌گردد.

کابینت آشپزخانه را می‌توان از آن محصولاتی دانست که پایه ثابت تمامی خانه‌ها از سال‌های گذشته تا کنون دانست. کابینت‌ها به حدی موردتوجه هستند که قطعاً نمی‌توان آن را از هیچ خانه‌ای حذف کرد. درگذشته کابینت‌ها اغلب از فلز ساخته می‌شدند، اما امروزه این محصول دارای تنوع فراوانی در طرح، رنگ و جنس است. امروزه کابینت‌های چوبی به ۳ دستهٔ مهم کابینت ممبران، کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف تقسیم می‌شوند. کابینت MDF را می‌توان پرطرف‌دارترین و درعین‌حال باصرفه‌ترین نوع این محصولات دانست.

در ساخت کابینت گاهی از درب‌های شیشه‌ای و یا پایه‌های با جنس مرغوب استفاده می‌گردد که قطعاً تأثیر خود را بر قیمت کابینت اشپزخانه خواهد داشت. استفاده از یراق‌آلات با جنس بهتر و قیمت بالاتر قطعاً هزینه‌های شما را افزایش خواهد داد. به‌عنوان‌مثال قیمت جک‌های داخلی و خارجی با هم متفاوت است. این جک‌ها معمولاً در درب کابینت استفاده می‌شود و هر اندازه که زمانه‌های بیشتری را در باز و بسته‌شدن درب کابینت داشته باشند، قیمت بیشتری هم دارند؛ بنابراین چنانچه قصد خرید کابینت آماده نصب ارزان را دارید از درب‌های شیشه‌ای و یا یراق‌آلات گران‌قیمت صرف‌نظر کنید.

کابینت آماده 5 متری 6 کشو 11 تکه ترکیبی

کابینت ام دی اف آماده نصب ارزان

نوع ام دی اف به کار برده شده در ساخت کابینت یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت کابینت آشپزخانه است. ام دی اف ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند و روکش‌های کاملاً متفاوتی دارند. هر کدام از این روکش‌ها هم در تعیین قیمت کابینت ام دی اف مؤثر است.

کابینت های گلاس آماده نصب ارزان

روکش پلکسی‌گلاس روکش دیگری از کابینت ام دی اف است که براق است و زیبایی منحصربه‌فردی را به محصول می‌بخشد. این روکش یکی از روکش‌های متداول است. روکش‌های دیگری هم وجود دارند که هر کدام بر اساس سلیقه افراد می‌توانند مورداستفاده قرار گیرند. از جمله این روکش‌ها، روکش پی‌وی‌سی است که در برابر نفوذ آب مقاوم است. قیمت روکش پی‌وی‌سی معمولاً اندکی گران‌تر از انواع دیگر است. بااین‌حال جنس مرغوب آن باعث شده است که موردتوجه مردم قرار بگیرد. چنانچه قصد خرید کابینت هایگلاس باکیفیت را دارید، حتماً کابینت های گلس خود را از مراکز معتبری تهیه نمایید تا کالای موردنیاز شما باکیفیت مرغوب و بدون واسطه به دست شما برسد.





:: موضوعات مرتبط: فروش آنلاین کابینت آماده , ,
:: برچسب‌ها: قیمت کابینت , قیمت کابینت مدرن , قیمت کابینت کلاسیک , قیمت کابینت نئوکلاسیک , قیمت کابینت اشپزخانه , قیمت کابینت آشپزخانه , قیمت کابینت اماده , قیمت کابینت آماده , قیمت کابینت ارزان ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: