عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 40
:: بازدید ماه : 40
:: بازدید سال : 783
:: بازدید کلی : 3240

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

ارزانترین کابینت آماده آشپزخانه
دو شنبه 28 فروردين 1402 ساعت 14:25 | بازدید : 183 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

کابینت آماده آشپزخانه یکی از محصولاتی است که تولید آن به‌تازگی رواج پیدا کرده است. مهم‌ترین دلیل تولید این محصولات در درجه اول قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه آن است و دومین دلیل کم‌بودن زمان سفارش تا دریافت آن است. محصولات کابینت اماده با تنوع بالای رنگ و طرح خود توانسته‌اند در مدت‌زمان کوتاهی محبوبیت خاصی میان خریداران و طراحان دکوراسیون داخلی پیدا کنند.

کابینت اماده آشپزخانه چیست؟

همان‌طور که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه آشپزخانه آن است. باگذشت زمان و ایجاد تغییرات اساسی در سبک دکوراسیون خانه‌ها دیگر خبری از دیوار جداکننده و درب‌ها در فضای میانی آشپزخانه و اتاق پذیرایی نیست و این دو فضا به‌وسیله کابینت و یا جزیره کابینت از هم جدا می‌شوند. با ادغام این دو فضا و در معرض دید قرارگرفتن فضای آشپزخانه توجه به نوع و سبک دکوراسیون داخلی اشپزخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است؛ ازاین‌رو طراحان دکوراسیون داخلی به این فضا نیز همانند اتاق‌های پذیرایی اهمیت می‌دهند.

کابینت اماده در واقع محصولی است که در کارگاه‌های تولید کابینت بدنه آن از قبل ساخته شده است و خریداران تنها با سفارش رنگ درب‌ها در مدت‌زمان کوتاهی محصول خود را درب منزل دریافت می‌کنند. یونیت‌های کابینت اماده طبق اندازه‌های استاندارد ساخت کابینت تولید می‌شوند که البته گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید اندازه این یونیت‌ها را مطابق با سایز موردنیاز کاهش دهید. همچنین مزیت بعدی در خرید این محصولات انتخاب تعداد کشوهای آن است که بسته به سایز کابینت انتخاب‌هایی را پیش رو خواهید داشت.  ازآنجایی‌که این محصولات در تعداد بالا ساخته می‌شوند؛ ازاین‌رو پرتی مواد در تولید آن بسیار کم و حتی نزدیک به صفر است؛ بنابراین قیمت آن نیز کمتر از سایر محصولات کابینت خواهد بود. از طرفی هم شما دیگر نیازی نیز هزینه‌ای را برای طراحی محصول موردنظر خود بپردازید. لازم است بدانید تمامی  یونیت‌های کابینت آماده آشپزخانه کالاکسا به‌صورت مجزا هستند و شما در هنگام نصب می‌توانید مطابق باسلیقه خود آن را نصب نمایید.

کابینت آماده نئوپان دورنگ بالا پایین 3 کشو

ارزان‌ترین کابینت پیش ساخته کدام است؟

این محصولات در جنس‌های گوناگونی تولید می‌شوند که ارزان‌ترین آن کابینت آماده نئوپان است. ورق‌های نئوپان که از خرده‌های ریزودرشت چوب و نوعی چسب مخصوص تحت‌فشار و حرارت بالا تولید می‌شوند، از ارزان‌ترین متریال‌های موجود در بازار بشمار می‌روند. کابینت‌هایی که با این متریال ساخته می‌شوند دارای قیمت بسیار اقتصادی و ارزان هستند. جنس بدنه و مغزی درب  کابینت آماده نئوپان از ورق نئوپان است  و رنگ و طرح روکش درب‌ها نیز مطابق باسلیقه شما انتخاب می‌شود.

یکی از دلایل بسیار مهم در خرید کابینت پیش ساخته صرفه‌جویی در وقت است. چنانچه قصد دارید به‌سرعت کابینت خود را خریداری نمایید و همچنین بودجه محدودی برای خرید آن در نظر گرفته‌اید پیشنهاد کالاکسا به شما خرید کابینت اماده ارزان از ما است و در ظرف مدت کمتر از ۵ روز این محصول بی‌نظیر را درب منزل خود دریافت نمایید.

نکات مهم قبل از خرید کابینت آماده آشپزخانه

  • ازآنجایی‌که محصولات کابینت اماده کالاکسا در ابعاد متنوعی تولید می‌شوند؛ بنابراین قبل از خرید کالا نسبت به اندازه‌گیری فضای خود اقدام نمایید تا محصولی مطابق با فضای آشپزخانه خود سفارش دهید که در این مرحله ممکن است بخواهید سایز برخی از یونیت‌ها را تغییر دهید.
  • اطمینان از کیفیت متریال مصرف شده و یراق‌آلات کابینت. گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا این امکان را به شما می‌دهد محصولی ساخته شده از بهترین متریال موجود در بازار را به شما ارائه خواهد کرد.
  • انتخاب رنگ کابینت متناسب با فضای آشپزخانه. بهتر است برای فضاهای کوچک و کم‌نور از رنگ روشن و برای آشپزخانه بزرگ از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کرد.


:: موضوعات مرتبط: فروش آنلاین کابینت آماده , ,
:: برچسب‌ها: کابینت اماده , کابینت آماده , کابینت اماده اشپزخانه , کابینت آماده آشپزخانه , کابینت اماده ارزان , کابینت آماده ارزان ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5