عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 86
:: بازدید ماه : 86
:: بازدید سال : 829
:: بازدید کلی : 3286

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

کابینت آماده آشپزخانه یک انتخاب مناسب برای خرید کابینت ارزان پیش ساخته
شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 7:12 | بازدید : 198 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

خرید کابینت ارزان پیش ساخته

کابینت آماده امروزه به یکی از پرطرف‌دارترین محصولات کابینت تبدیل شده است. سهولت در نصب، قیمت مناسب و سرعت ساخت این محصول سبب گشته است که در مدت کوتاهی جایگاه ویژه‌ای میان متقاضیان خرید کابینت آشپزخانه پیدا کند. این محصول منحصربه‌فرد از متریال متنوع و با کیفیتی در کارگاه تولید کابینت کالاکسا طراحی و تولید می‌گردد.

مهم‌ترین تفاوت کابینت آماده و کابینت سفارشی در سرعت تولید آن است. چنانچه به دنبال طراحی خاصی برای آشپزخانه خود نیستید و قصد دارید در مدت‌زمان کوتاه با صرف هزینه کم دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید، بدون شک خرید کابینت آماده آشپزخانه انتخاب مناسبی برای شما است. با سفارش کابینت آماده خود در سایت فروشگاهی کالاکسا در مدت‌زمان کوتاهی پس از ثبت سفارش خود کابینت خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین تولیدکننده کابینت آماده با قیمت مناسب در تهران کجاست؟

بدون شک انتخاب یک تولیدکننده کابینت قابل‌اطمینان کار آسانی نخواهد بود! گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا با سال‌ها تجربه درخشان در تولید انواع کابینت آشپزخانه به‌صورت سفارشی و اماده، افتخار دارد شما مشتریان گرامی را همراهی نموده تا باکیفیت‌ترین و بهترین کابینت را با قیمت مناسب سفارش دهید. این مجموعه باسابقه درخشان در تولید کابینت آماده ارائه مشاوره برای خرید مناسب‌ترین نوع کابینت برای آشپزخانه شما است. خرید کابینت اقتصادی را با کالاکسا تجربه کنید.

متریال بکار رفته در ساخت کابینت آماده شامل موارد زیر است.

  • کابینت نئوپان: با جنس بدنه و مغزی درب نئوپان – کابینت ملامینه (برند ورق تیسان)
  • کابینت ام دی اف: با جنس بدنه و مغزی درب ام دی اف (برند ورق تیسان)
  • کابینت های گلاس ایرانی: با جنس بدنه و مغزی درب ام دی اف و روکش های گلاس ایرانی (برند ورق AGE)
  • کابینت های گلاس ترک: با جنس بدنه و مغزی درب ام دی اف و روکش های گلاس ترک (برند ورق: ALKI | XTRA | FAROMID | AGT)
  • کابینت ممبران یا کابینت وکیوم: با جنس بدنه و مغزی درب ام دی اف و روکش پی وی سی

بهترین قیمت کابینت آشپزخانه

تعیین قیمت کابینت به عوامل متعددی بستگی دارد. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم قیمت کابینت آماده ارزان ‌تر از کابینت سفارشی است و همین امر سبب برترین این محصولات نسبت به محصولات سفارشی است. با بالارفتن قیمت ورق ام دی اف و ورق نئوپان در سال‌های اخیر، کابینت آشپزخانه یک محصول گران و پرهزینه به شمار می‌رود؛ بنابراین عده‌ای از افراد به دنبال خرید کابینت ارزان و درعین‌حال باکیفیت هستند.

ازآنجایی‌که کابینت اماده در تعداد بالا و با طول و ارتفاع استانداردی تولید می‌شوند باتوجه‌به کم‌بودن پرتی مواد اولیه، هزینه ساخت این محصولات برای تولیدکنندگان نیز ارزان‌تر خواهد بود. پایین بودن قیمت کابینت آماده ارزان دلیل بر بی‌کیفیت بودن این محصولات نخواهد بود. تمامی محصولات کابینت اماده کالاکسا از بهترین متریال و برندهای موجود در بازار تولید می‌شوند و باتوجه‌به حجم تولید بالا در واقع شما هزینه مواد اولیه را پرداخت خواهید کرد و هزینه‌ای بابت ساخت آن دریافت نخواهد شد. با یک استعلام ساده از قیمت کابینت متوجه با صرفه بودن محصولات کابینت آماده خواهید شد.

قیمت کابینت چگونه محاسبه می‌شود

قیمت کابینت چگونه محاسبه می‌شود؟

محاسبه قیمت کابینت بر مبنای متر محاسبه می‌گردد. هر یک متر کابینت برابر است با یک متر کابینت هوایی و یک متر کابینت هوایی. عوامل زیادی در تعیین قیمت کابینت آشپزخانه نقش دارند و کوچک‌ترین جزئیات موجب افزایش قیمت هر متر کابینت خواهد شد. مهم‌ترین عاملی که در محاسبه قیمت نهایی کابینت آشپزخانه مؤثر است، جنس متریال استفاده شده است. ساخت کابینت اقتصادی با قیمت مقرون بصرفه، اغلب از جنس نئوپان و لترون است که در مقایسه با کابینت ام دی اف و کابینت ممبران کیفیت پایین‌تری دارد.

قیمت کابینت بر اساس فرمول‌های خاصی تعیین می‌گردد و محاسبه آن باید توسط افراد متخصص انجام بپذیرد. در خرید کابینت آماده ابن مزیت وجود دارد که هنگام ثبت سفارش قیمت نهایی کابینت کاملاً مشخص است و شما دیگر نگران تغییر قیمت تمام شده کابینت نخواهید بود.

کابینت ارزان و باکیفیت را از کجا بخریم؟

امروزه باتوجه‌به نوسان ارز و بالارفتن متریال اولیه در تولید کابینت آشپزخانه، در هنگام تغییر دکوراسیون داخلی آشپزخانه توجه به هزینه‌ها و کیفیت محصول دو نکته مهمی است که باید به آن توجه کنیم. توجه به کیفیت در هنگام خرید کابینت بسیار مهم است چرا که بالابودن عمر و دوام محصول خریداری شده سبب می‌شود که تا چندین سال مجبور به تعویض آن نباشیم.

در میان محصولات کابینت آماده کالاکسا کابینت نئوپان اقتصادی‌ترین محصول بشمار می‌رود. این محصول از بدنه و مغزی درب نئوپان ساخته می‌شود. کابینت نئوپان به دلیل آسیب‌پذیربودن نسبت به آب و رطوبت، بهتر است در مناطق مرطوب نصب نشود.

اصولاً کابینت‌های مقرون‌به‌صرفه باکیفیت از ام دی اف ساخته می‌شوند این محصولات علاوه بر بادوام بودن دارای قیمتی مقرون‌به‌صرفه نیز هستند. ورق‌های ام دی اف از خرده‌های چوب در ترکیب با چسب رزین ساخته می‌شوند. برای زیباتر شدن این ورق‌ها از روکش‌هایی با طرح و رنگ متنوع استفاده می‌شود که طرح و رنگ این روکش‌ها را می‌توانید در هنگام خرید آنلاین کابینت خود انتخاب نمایید.

یکی از زیباترین محصولات کابینت کالاکسا کابینت های گلاس است که از ورق ام دی اف با روکش های گلاس ساخته شده است. این نوع از روکش بسیار مقاوم، براق و درخشان است.

توصیه ما به شما این است که تا آنجایی که می‌توانید کابینت باکیفیت خوب خریداری کنید تا در مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن نشوید و یک هزینه اضافی را بر دوش شما نباشد. قبل از خرید کابینت باید بررسی کنید که در کجا و چه شرایطی می‌خواهید کابینت خود را نصب کنید. بهتر است کابینت زیر ظرف‌شویی را از جنس پی وی سی ضد آب انتخاب کنید. ورق‌های PVC در برابر آب مقاوم بوده و برای محیط‌های مرطوب انتخاب مناسبی هستند. کابینت زیر ظرف‌شویی پی وی سی را می‌توانید در هنگام ثبت سفارش آنلاین کابینت خود در وب‌سایت فروشگاهی کالاکسا انتخاب کنید و با پرداخت هزینه کمی سفارش خود را با کابینت زیر سینک ضد آب تحویل بگیرید.

عامل دیگری که سبب می‌شود قیمت کابینت ارزان آشپزخانه شما کمی بالاتر برود انتخاب صفحه کابینت شرکتی است که این گزینه نیز در هنگام سفارش آنلاین کابینت در صفحه خرید محصول قابل انتخاب است محصولات کابینت آماده کالاکسا با جنس صفحه از جنس درب‌ها ارسال می‌شود؛ اما چنانچه قصد خرید کابینت با جنس صفحه بهتری هستند گزینه مربوط به صفحه کابینت شرکتی را انتخاب نمایید.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5